Monday 23 October 2017

Datamaskin Setup For Forex Trading


Verdens største produsent av Trading Computers Amp Monitor Arrays Testimonial Som en heltidspesesjonell med over 30 år i investeringsbransjen, vet jeg viktigheten av å ha de riktige verktøyene. Falcon-datamaskiner gir den type eksepsjonelle BRUTE-kraften som er nødvendig for å opprettholde vår posisjon som et topprangerte handelssystemdesignfirma. Forskjellen mellom disse datamaskinene og typiske rabattbutikkmodeller er som forskjellen mellom en YUGO og CORVETTE Falcon er den beste handelsdatamaskinen Joe Krutsinger, CTA Professional Trader, Forfatterens høyttaler på handel. Trading Computers - Ytelseskrav Hvis du øker hastigheten på datamaskiner med 20 da ytelsen til den datamaskinen vil øke med 20. Vi gjør det best. Billige datamaskiner krever at Intel vurderer prosessorene sine tregere enn de trygt kan gå. Hovedkortene våre har 12-16 spenningsregulatorer vs. 2-3 som er typiske for billige datamaskiner. Flere spenningsregulatorer betyr jevnere spenningsforsyning og mye bedre stabilitet. Hovedkortene våre er også mer presise ved å stille riktig spenning. Med jevnere strøm og mer presis spenningsregulering kan våre datamaskiner gå raskere. Det er dårlig praksis i datamaskinindustrien. Intel har lagt ut advarsler om disse dårlige praksisene. Vi er forsiktig med å levere til deg den raskeste mulige datamaskinen som ligger innenfor de sikre driftsparametrene til CPU. Vi har gjort dette i over 8 år, og vi er en Intel Gold-partner. For de beste handelsdatamatene, gå med Falcon Trading Computers Falcon Trading Computers - Bedriftsnyheter november 2014: Den kjente handelsmannen John Carter bestiller ny F-52X handelsdatamaskin. November 2014: PropTrading Canada Golden Market Management plasserer femte multi-datamaskin rekkefølge. November 2014: Epcylon Technologies inc. av Canada plasserer andre multi-datamaskin rekkefølge. Oktober 2014: Høyeste oktober salg på rekord for Falcon Trading Systems september 2014: Latam Securities LLC (New York) plasserer første multi-datamaskin rekkefølge. Juni 2014: Elberon Investment Fund (Austin TX) plasserer første multi-datamaskin rekkefølge. Mai 2014: Inergix plasserer bestilling for 14 handelsdatamaskiner for sine handelsmenn. April 2014: Falcon Trading Systems registrerer 11 salgsgevinster for første 4 måneder av 2014. Februar 2014: Bethune-Cookman University School of Business (inkludert aksjehandel) plasserer andre store ordre for handelsdatamaskiner og monitorarrayer. August 2013: Jitneytrade (Canada) plasserer sin fjerde rekkefølge for Falcon Trading Computers. Juli 2013: Pierpont Securities plasserer sin 6. flerfunksjonsordre for Falcon Trading Computers. Juli 2013: MET Zurich LLP plasserer sin fjerde rekkefølge for Falcon Trading Computers Mai 2013: Danske Commodities of Denmark plasserer 4. følge på flerhetsordre med Falcon April 2013: MarketGauge plasserer fjerde rekkefølgen fra Falcon Trading Computers Januar 2013: PropTrading Group SEZC (Cayman Islands) velger Falcon trading datamaskiner for sine handelsfolk Januar 2013: Bethune-Cookman University velger Falcon trading datamaskiner for Business School (inkludert aksjehandel) Januar 2013: Lindsay Capital Corp. (Cayman Islands) velger Falcon trading datamaskiner for sine forhandlere januar 2013 : The Independent Investor Institute (Toronto, Canada) velger Falcon trading datamaskiner Januar 2013: Mandara Energy Ltd. (London) plasserer sin fjerde rekkefølge for Falcon trading datamaskiner desember 2012: Crescent Capital Ventures LLC (New York) legger orden med Falcon Alle våre trading datamaskiner er bygget og støttet av våre ansatte. Vi er stolte av vårt arbeid og outsource ingenting. Gratis handelsveiledninger fra Falcon Lær hvordan Trade Guide hjelper begynnende næringsdrivende til å forstå hishervalg og forskjellige veier i handelsverdenen. Å velge banen riktig for deg er veldig viktig. Mange begynnelseshandlere kunne ha gjort mye bedre hvis de hadde en bedre forståelse av alle sine muligheter. Er aksjer eller Forex eller Alternativer eller Futures ditt beste valg Hvilke metoder bør du vurdere? Hvilken tidsramme skal du handle? Denne veiledningen oppsummerer hva som kreves for å bli en selvstendig næringsdrivende (ingen dag jobb) eller en seriøs handelsmann som fortsatt ønsker å beholde sin dagjobb . Hva bør du forvente avkastning Hvilken megler bør du bruke Hvilken programvare bør du bruke Risikostyring er der de fleste nye handelsmenn mislykkes ved å handle for mye risiko på hver handel. Vi vil veilede deg på riktig risikostyring. Hva med automatisert handel Hvilket utstyr skal du ha, en må lese for de fleste begynnende og mellomstore forhandlere. Hvordan være en Stock Trader Denne veiledningen tar Hvordan å være en Trader guide og fokuserer på bare aksjehandel. Aksjehandel har unike egenskaper i forhold til andre typer, som Forex eller Futures. På Falcon selger vi datamaskiner til mange veteranhandlere. I denne veiledningen prøver vi å fokusere på noen av de viktigste prinsippene i det vi har lært i handel og hva våre veteranhandlere har fortalt oss de har lært. Den ultimate guiden til å kjøpe en handelsdatamaskin og lage teknologi som fungerer for deg. Hva trenger du i et datamaskinkonfigurasjon med flere skjermer opphavsrett 2004-2017 Alle rettigheter reservertDay Trading Computer 8211 Slik setter du alt på Day Trading Computer 8211 Slik setter du alt opp Som i enhver bedrift, er utstyr et must og dagens handel er nei unntak. Siden du er på utkikk etter dagens handelsutstyr, antar jeg at du er fullt klar over serverbrukerne som brukes av de automatiserte handelsfirmaene basert på New York og Connecticut. Vel, dette er ikke et arkitektur dokument for å bygge det neste datasenteret, men du vil få alt grunnleggende for hvilket utstyr du trenger for å komme i gang i dagshandel. En ting jeg vil påpeke er, etter at du har lest artiklene, kan du teste din nåværende systemhastighet ved å bruke en Trading Simulator. Hva trenger jeg for å komme i gang med Day Trading Ikke bare vil du trenge en solid tilnærming eller teknikk til dagens handel, men dagens handelsutstyr for datamaskinutstyr vil være like viktig når du setter deg opp til dagens handel. Dagshandel innebærer å tjene på svært raske bevegelser til tider, noen ganger vil du være i handel i mindre enn 10 sekunder. En dagshandelsdatamaskin med en rask prosessor vil være nødvendig for å håndtere hastigheten som du må utføre. Jeg vil foreslå minst en Pentium 4 med minst 1 GB RAM og en 40 GB harddisk. En ting du vil være oppmerksom på er brukervennligheten av dual core prosessorer. Dobbeltkjerne betyr ikke nødvendigvis raskere hvis handelsprogrammet ditt ikke støtter det. For eksempel hjelper en AMD dual core kjører ved 2 GHz ikke med Tradestation som det ikke er laget for å utnytte en dual core prosessor fra og med ennå. Du er bedre med en enkeltkjerne Pentium 4 i denne situasjonen. Forstå handelsplattformen du vil bruke før du bruker penger på en datamaskin. Og ikke glem, bruk en overspenningsbeskytter for å beskytte utstyret ditt. Jeg handler med 4 skjermer slik at jeg kan spore forskjellige lagre og andre tekniske indikatorer på samme tid. Det er virkelig en personlig preferanse, noen handelsfolk kommer unna med en bærbar datamaskin, mens noen trenger 12 skjermer til handel. Hvis din dagshandelscomputer krever en multi-monitoroppsett, må du også kjøpe et skjermkort som tillater flere skjermoppsett. ATI og Matrox har noen gode skjermkort som koster hvor som helst mellom 250 og 500 for å kjøpe. Jeg vil sterkt foreslå å gjøre noen undersøkelser og deretter sjekke prisene på eBay. Det er her jeg kjøpte alle skjermkortene mine, og jeg fikk over 50 av utsalgsprisen. Du kan også besøke nettsteder som digitale tigre, selv om du ikke kjøper fra dem, kan du få en ide for hva du trenger. For de som ikke er datakunnskaper, er dette et flott nettsted for et fullt funksjonelt oppsett. Det vil koste litt mer, men det vil gi deg trygghet. En siste notat på skjermer, sørg for at du får monitorer med en god oppløsning og hold lysstyrken lav, slik at øynene dine ikke belastes. Sett skjermene opp riktig i begynnelsen, og du vil bokstavelig talt unngå hodepine for å se på skjermen hele dagen. Day Trading Computer Internett-tilkobling Til slutt må du ha en kabelmodemforbindelse. Trading er veldig rask og dataene dine må være raskere. Jo raskere, jo bedre. Den mest effektive tilkoblingen med høyeste hastighet er Verizons FIOS, men dette er ikke tilgjengelig for mange fra og med ennå. Nedenfor er noen av de gyldne reglene når det gjelder Internett-tilkoblinger: Ingen handel på biblioteket - nettverkene er ikke sikre og de går ofte ned med litt teknisk støtte i sikte. Ingen Starbucks - gå dit for å drikke kaffen din. Ikke å vise alle du er en kul handelsmann. Du får flere spørsmål og kommentarer enn du kan forestille deg. Ingen 3G - 3G er for mobiltelefoner og barn som ønsker å spille sint fugler. Du er en handelsprofessor og forbindelseshastigheten din bør være høyere enn barna alderen. Dagshandelen vil selvsagt kreve en sanntidsdata. Du må kjøpe et realtidsabonnement fra megleren. Det vil bli gebyr for de fleste utvekslingene som du trenger sanntidsdata fra. Det vil også være et tilleggsgebyr for å se nivå 2-informasjonen. Real-time nyhetsfeeds vil være litt dyrere enn aksjekursdataene du betaler for. Det kan løpe rundt 100 i måneden for en RT-nyhetsfeed. Det verste som kan skje er at dagens handelsdatamaskin kan krasje på deg mens du handler. Det er alltid viktig å ha en bærbar datamaskin eller datamaskin som er satt opp med riktig handelsprogramvare, slik at du kan bytte oppsett ganske raskt i tilfelle maskinvarefeil. Like viktig å ha en sikkerhetskopi for dagens handelsdatamaskin er å ha en sikkerhetskopieringsforbindelse. Jeg kan ikke engang telle hvor mange ganger min internettforbindelse gikk ned under handelsøkten på meg. Dette er en stor risiko og kan koste deg litt penger. Hvis du er en seriøs daghandler, vil jeg foreslå at ledningen din plasseres med evnen til å håndtere doble internettforbindelser som kan slås på i tilfelle av nettverksbrudd hos en av dine leverandører. Det er bare ikke verdt det å være i fare for de små avgifter knyttet til å ha en sikkerhetskopi. Programvare bør holdes til et minimum med handelsdatamaskiner. Du vil ikke at systemressursene skal tas opp av tredjeparts programvare som ikke er relatert til handel. I tillegg til din handelsprogramvare. Jeg vil foreslå at du kjører et antivirusprogram og Microsoft Office, men ikke mye mer. Dagens kommandosenter bør behandles med de fleste respekt og tenkt ut nøye. Målet er å unngå at maskinen låses opp når tid og salgsvindu går bonkers på 9:30. Også bytte mellom flere skjermer og vinduer vil vise seg litt mye for en bærbar datamaskin. Så ikke gå billig. Tilbring pengene på forhånd slik at du har et skudd etter suksess. Når du er klar til å ta troen og ikke vil bruke tiden til å bygge din egen maskin, bør du sjekke ut følgende ressurser: Relaterte PostTrading Datatips for å få best mulig oppsett i en handelsdatamaskin I8217m spurte ofte om oppsett av min handelsdatamaskin og hva er et rimelig beløp å bruke på en slik datamaskin. Jeg ville ta et par minutter for å dele mine tanker og hjelpe deg med å skape den beste handelsdatamaskinen for pengene dine. Siden jeg begynte i finansbransjen, har jeg alltid jobbet med Windows-PCer (personlige datamaskiner). Jeg har ikke mye erfaring med Apple Macintosh-datamaskiner (Macs), slik at informasjonen jeg deler med deg, skal fokusere på PCer. Alle handelsplattformer og programvare er PC-kompatible. Det motsatte gjelder for Mac-maskiner, hvor bare noen få handelsplattformer og programvare er kompatible. Som alt annet, får du det du betaler for i en datamaskin. Det er en premie på Mac-maskiner sammenlignet med PCer, som vanligvis er dobbelt så mye som kostnaden. Macer er imidlertid godt bygget og kommer med gode deler. PCer derimot er en annen historie. Merkenavn, som Dell, HP og Acer, bruker noen veldig billige komponenter i sine datamaskiner, og levetiden er ikke så lenge det skal være. Disse billige delene kan ikke fullt ut utnytte noen av de viktigste funksjonene du vil ha i en datamaskin, for eksempel prosessoren. Og mens du har en god prosessor, kan de andre internene i PCen ikke optimalisere prosessoren som de burde. Med andre ord betalte du for en premiumprosessor som du aldri vil utnytte fullt ut. Etter min mening er det beste valget for pengene å bygge din egen datamaskin. Du kan kjøpe de beste delene med hver med egen garanti. Det er enkelt å oppgradere deler nedover veien og å reparere enkelte gjenstander hvis du har problemer. Det er selskaper der ute som selger handelsdatamaskiner som koster 3000. Du trenger ikke det. Det er en vanlig misforståelse at jo raskere prosessoren din er, desto mer en kant vil du få i handel. Sannheten er at handelsplattformer og programvare bare bruker en viss mengde ressurser på datamaskinen din og det er vanligvis i nedre enden. Disse dyre datamaskinene er bygget med de fineste delene for hardcore-spillere. Handelsplattformer og programvare kommer ikke engang i nærheten av å bruke ressursene som følger med disse kostbare datamaskiner. Bunnlinjen er at du betaler topp dollar for en toppmoderne datamaskin som er utenfor omfanget av det du trenger for handel. Jeg har nylig kjøpt en nybygd desktop på EBay. Det er en flott datamaskin, og her er komponentene mine: Jeg kjører tre handelsplattformer og to datafeed, og disse bruker ikke mer enn seksti prosent av PC-bruken min og 5-6 GB minne. Den totale kostnaden for PCen min, inkludert frakt, var 370 handelsskjermer: Du trenger bare en skjerm for å tjene penger. Jeg pleide å ha seks skjermer på et tidspunkt fordi jeg følte at jeg trengte å få en 8220pulse8221 på markedet. Du trenger aldri så mange skjermer. Hodet ditt kan også behandle all den informasjonen. Jeg fant meg selv mer stresset, mer anspent og gjorde fryktelige beslutninger på grunn av all informasjonen som blinket foran øynene mine. Når jeg ble kvitt unødvendige skjermer, ble beslutningen min bedre og jeg fant meg mindre trøtt. I tilfelle av visuell inngang for handel tror jeg mindre er mer, og for tiden har jeg to HP 2159M 21,5 tommers HD LCD-skjermer. Oppdatert en handelsdatamaskin for reise: Før jeg kjøpte skrivebordet beskrevet ovenfor brukte jeg en bærbar datamaskin med to ekstra skjermer. Siden jeg fikk skrivebordet, liker jeg virkelig å ta med min laptop med meg rundt i huset eller på veien. Jeg pleide å ha Acer AS5742-7120 15,6-tommers laptop. Dette jobbet oppriktig bra. Det er imidlertid noen ikke-handelsprogrammer på en Mac som jeg ønsket å bruke, så jeg bestemte meg for å oppgradere til en Apple MacBook Pro 15.48243-bærbar datamaskin. Jeg elsker Macbook, men det er en læringskurve på hvordan du kan bruke den fullt ut i forhold til en PC. Hvis jeg bare måtte velge en datamaskin, ville det være Macbook. Jeg håper denne informasjonen hjalp deg med å innse at du ikke trenger en super datamaskin for handel, og at en anstendig datamaskin for din handelsvirksomhet kan være ganske billig. Jeg har delt med deg min trading computer setup. Gi meg beskjed nedenfor om ditt handelsoppsett eller hva du planlegger å få etter å ha hørt mitt innblikk. Gode ​​tips Å få det beste oppsettet teller virkelig i en handelsvirksomhet. Hver person som er i dagshandel, har alle mulighetene på hvilken type datamaskin eller gadget du skal bruke og oppsettet skal ha. Disse innsiktene hjelper virkelig mye. Daghandel synes å være trendende i disse dager. Dette er faktisk den beste måten å gjøre forretninger ved bare å bruke en datamaskin og få penger. Mange av mine lesere er ikke daghandlere. Også å skape rikdom fra finansmarkedet er ikke så enkelt som å plugge inn datamaskinen. Fint innlegg på enkelhets skyld for næringsbehov for PC og skjermer. Jeg bruker litt mer, men finner det forstyrrende til tider - mindre ER mer som du sa - hvis du kjører TOS og Chrome utelukkende daglig - hvilken skanner ru bruker for alternativaktivitet du legger inn på takk, har du oppdatert info for PC-bærbar PC for handel der jeg kan koble 2 skjermer ved hjelp av HDMI Du vil få en ekstern HDMI til USB-kontakt Vi bygget en datamaskin til sønnen min i år, faktisk bygget han den sammen med en venn som hadde mer erfaring, alt jeg gjorde var å se og betale regningen. Nydelig datamaskin for spill og kjører Photoshop, langt mer enn I8217ve noensinne behov for handel. Alt jeg bruker er en vanlig HP-bærbar datamaskin som jeg kjøpte på salg på Staples for 500. Dette er den tredje bærbare datamaskinen jeg har siden 2000, de går utdatert eller bryter ned etter en stund, men de er enkle å bytte ut. Med mindre du er en intensiv handelsmann, tror jeg ikke du trenger noe mer. Jeg kjører vanligvis to kartplattformer, TC2007 og TC2000, så vel som Thinkorswim, sammen med min e-post og forskjellige nettsteder uten problemer i det hele tatt. Dette er what8217s opp akkurat nå, og it8217s er enkelt å bytte frem og tilbake mellom dem. Enhver grunnleggende PC eller bærbar PC er nok til å kjøre en handelsplattform disse dager for flertallet av de gjør det selv investorer.

No comments:

Post a Comment