Tuesday 24 October 2017

Javascript Blob Type Binære Alternativer


Jeg tillater brukeren å laste bilder til en side via dragampdrop og andre metoder. Når et bilde blir tapt, bruker jeg URL. createObjectURL for å konvertere til en objektwebadresse for å vise bildet. Jeg tilbakekaller ikke nettadressen, da jeg gjenbruker den. Så når det kommer tid til å lage et FormData-objekt så jeg kan tillate dem å laste opp et skjema med ett av bildene i det, er det noen måte jeg kan da reversere den objektadressen tilbake til en Blob eller fil, så jeg kan da legge til det til et FormData-objekt spurte 9. august klokken 3:00. Dessverre svarer BrianFreuds ikke på mine behov, jeg hadde et lite annet behov, og jeg vet at det ikke er svaret på BrianFreuds-spørsmålet, men jeg forlater det her fordi mange personer kom hit med mitt samme behov. Jeg trengte noe som Hvordan får jeg en fil eller blob fra en nettadresse, og det nåværende korrekte svaret passer ikke til mine behov fordi det ikke er et kryssdomener. Jeg har et nettsted som bruker bilder fra en Amazon S3Azure Storage, og der lagrer jeg objekter som er oppkalt med unike identifikatorer: Noen av disse bildene skal lastes ned fra vårt systemgrensesnitt. For å unngå å overføre denne trafikken via HTTP-serveren min, fordi disse objektene ikke krever noen sikkerhet som skal åpnes (unntatt ved domenerfiltrering) bestemte jeg meg for å gjøre en direkte forespørsel om brukerens nettleser og bruke lokal behandling for å gi filen et riktig navn og forlengelse. 1. Første trinn: Legg til binær støtte til jquery 2. Andre trinn: Lag en forespørsel ved hjelp av denne transporttypen. Nå kan du bruke Blob laget som du vil, i mitt tilfelle vil jeg lagre det på disk. 3. Valgfritt: Lagre fil på brukerens datamaskin ved hjelp av FileSaver. Jeg har brukt FileSaver. js for å lagre på disken den nedlastede filen. Hvis du trenger å oppnå det, vennligst bruk dette javascriptbiblioteket: Jeg forventer at dette skal hjelpe andre med mer spesifikke behov. BrianFreud Jeg fikk det som ikke akkurat er svaret på dette spørsmålet. Men jeg tror fortsatt at det er et godt svar å forlate siden jeg kom hit og lette etter svaret på et lite annet spørsmål. 39Hvordan får jeg en fil eller blob fra en URL39. Hvis du sjekker ditt eget svar, er det 10 oppgaver på 39. ​​Det virker ikke når det gjelder kryssdomener. 39. Så mer enn 10 personer kom hit og lette etter det. Jeg bestemte meg da å forlate det her. ndash Wagner Bertolini Junior Dec 4 16 kl 11:30 Problemet er at svaret ditt bevisst ikke svarer på dette spørsmålet. En vanlig nettadresse og en objektwebadresse er to helt forskjellige ting. Når det gjelder krypteringsdomener, vil det ikke fungere i tilfelle av kryssdomenes forespørsler. Du tror det er bedre å forklare hvorfor det er bokstavelig talt umulig her, og å peke på et sted som viser svaret på vanlige nettadresser, i stedet for å forvirre ting her ved å conflating Vanlige nettadresser og objektadresser ndash BrianFreud 12 februar kl 03:46 BrianFreud gjerne foreslå en redigering på mitt svar. Jeg vil studere om emnet, kanskje jeg misforstått hva som er en quotobjectURLquot vs en quotobject URLquot. Engelsk er ikke min opprinnelse. Jeg skal gjøre en undersøkelse om emnet for å gi et bedre svar. Men jeg tror det er andre som kommer hit og ser etter noe annet. Jeg søkte ikke på quotobjectURLquot for å komme hit, det var mitt poeng før. Men jeg fikk deg også. ndash Wagner Bertolini Junior 12 februar kl 04:02Binert opsjonstyper Alpari Limited, Cedar Hill Crest, Villa, Kingstown VC0100, Saint Vincent og Grenadinene, Vestindia, er innlemmet under registrert nummer 20389 IBC 2012 av Registrar of International Business Companies, registrert av Financial Services Authority of Saint Vincent og Grenadinene. Alpari Limited, 60 Market Square, Belize City, Belize, er innlemmet under registrert nummer 137.509, godkjent av International Financial Services Commission of Belize, lisensnummer IFSC60301TS17. Alpari Research Analysis Limited, 17 Ensign House, Admirals Way, Canary Wharf, London, Storbritannia, E14 9XQ (finansiell forskning og analyse for Alpari-omsetninger). Alpari er medlem av The Financial Commission. en internasjonal organisasjon som arbeider med å løse tvister i finansbransjen i Forex markedet. Risikofriansvarsel. Før du handler, bør du sørge for at du fullt ut forstår risikoen ved leveransehandel og har den nødvendige opplevelsen. 1998-2017 Alpari Limited Data kan ikke vises.32 Oppdateringsdata kan ikke vises.32 Oppdatering Vi kan snakke med deg på følgende språk: Data kan ikke vises.32 Oppdatering Beklager, det har oppstått en feil. Prøv igjen senere. Varsling av denne feilen har blitt sendt til vårt tekniske supportteam. For å bli omdirigert til den europeiske Alpari-nettsiden, som drives av Alpari Europe Ltd., et selskap registrert i Malta og regulert av MFSA, klikker du Fortsett. For å forbli på denne siden, klikk Cancel. Recent Posts Kategorier Reading binær data ved hjelp av jQuery Ajax Postnavigasjon Dette er et eksempel på hvordan jeg nå kan kopiere en binær fil fra Dokumentbibliotek til Listepost: uploadForm-funksjon (itemID) var formTemplateUrl myaccount. sharepointMyDocLibSourceForm. dotx var filenavn Destinasjon. dotx var listnavn MyList-kjede ajax-forespørsler mediumcoding-designwriting-better-ajax-8ee4a7fb95f. mm6rfde8a dataType binær henryalgusreading-binærfiler-bruker-jquery-ajax var a1.ajax (url: formTemplateUrl, metode: GET, dataType: binær, prosessData: falsk,), a2 a1.then (funksjon (data).then () returnerer et nytt løfte console. log (Suksess nedlasting av fil: formTemplateUrl) Opplasting av vedlegg til SharePoint-lister ved hjelp av REST sympmarc20160420uploading-attachments-to - sharepoint-lists-using-restcomment-135064 return. ajax (url: spPageContextInfo. webAbsoluteUrl apiweblistsgetbytitle (listnavn) elementer (itemID) AttachmentFilesadd (FileName fileName), metode: POST, data: data, processData: false, headers: Godta: applicationjson odataverbose, X-RequestDigest: document. getElementById (REQUESTDIGEST).value, a2.done (funksjon (data) console. log (Suksess opplastet fil: filnavn)) Rodrigo V. Lagos Eustquio I8217m mottar CORS 8216Access-Control-Allow-Origin8217 ikke tilstede, men serveren min er åpen. Tnks Hei. Denne koden fungerer bra i Chrome og IE, men ikke i FireFox, det er koden min. ajax (type: 8216POST8217, url: (ekstraDetails. data. portalContext. extraDetails. data. portalContext. 82208221) (dette).attr (8216action8217) 8220ts8221 ny Date (). GetTime () 8220amptnt8221 extraDetails. data. tenant, data: ny FormData (denne), prosessData: false, contentType: false, dataType: 8216binary8217).done (funksjon (svar, status, xhr) varsling (8216success8217) for et filnavn var filnavn 82208221 hvis (respons. size ampamp response. type) filnavn 8220error. xlsx8221 var disposisjon xhr. getResponseHeader (8216Content-Disposition8217) hvis (disposition ampamp disposition. indexOf (8216attachment8217) -1) var filnavnRegex filnavn ((82168221) .2n) var matcher filnavnRegex. exec (disposisjon) hvis (matcher null ampamp matches1) filnavn matches1.replace (82168221g, 8221) var type xhr. getResponseHeader (8216Content-Type8217) var blob ny Blob (respons,) var blob respons hvis typeof window. navi gator. msSaveBlob 8216undefined8217) IE-løsning for 8220HTML7007: En eller flere blob-nettadresser ble tilbakekalt ved å lukke blokken som de ble opprettet for. Disse nettadressene vil ikke lenger løse da dataene som støttes nettadressen er blitt frigjort.8221 window. navigator. msSaveBlob (blob, filnavn) ellers var URL-vinduet. URL window. webkitURL var downloadUrl URL. createObjectURL (blob) hvis (filnavn) bruker HTML5 adownload attributt for å spesifisere filnavn var en document. createElement (8220a8221) safari doesn8217t støtter dette ennå hvis (type av en. download 8216undefined8217) window. location downloadUrl annet a. href downloadUrl a. download filnavn document. body. appendChild (a) a. click () extraDetails. data. dialogService. showAlert (8220warning8221, 8220Unable å laste opp alle kodeoppsett codes8221, 8221Fee-planfilen lastet opp. Men det er få valideringsfeil 8220, 8220Vennligst se filen error. xlsx lastet ned på maskinen.8221) fileUploadSuccess sann ekstraDetails. data. iframeDetails. srcextraDetails. data. iframeDetails. src).fail (funksjon (jqXHR, textStatus) varsel (8216dialogservice etter feil 8216 dialogService) fileUploadSuccess false extraDetails. da ta. iframeDetails. srcextraDetails. data. iframeDetails. src extraDetails. data. dialogService. showAlert (8220warning8221, 8220Error opplasting Kode set8221, jqXHR. status 8220: 8221 (jqXHR. responseText. jqXHR. responseText. 8216 ingen svartekst fra tjenesten. Generisk error8217))) arguments0.preventDefault () return false Kan noen hjelpe meg ut mens dette

No comments:

Post a Comment