Tuesday 28 November 2017

Enb 0 113 Binære Alternativer


ENBSeries v0.113 for TES Skyrim POSTING ENBSERIES BINARY FILES ON NEXUS SITES ER STRIKT FORBUDT Advarsel Denne versjonen har forenklet solstråle effekt. Besøk forum, det er et emne om denne versjonen. bFloatPointRenderTarget1 må settes inn i SkyrimPrefs. ini-filen for å gjøre dette modarbeidet. Start SkyrimLauncher. exe for å konfigurere videoalternativer på nytt. v0.112: Denne versjonen ligner på 0.103, men med ny skyggeeffekt, bugfix for parallax, optimalisering. Ytelse i denne versjonen optimalisert for ATI-videokort også, men jeg har ikke maskinvare for testing, så ikke sikker på hvordan det fungerer på praksis. Ikke sett ForceFakeVideocardtrue i denne versjonen, det er nå for feilrettingsmodus og vil bli fjernet senere. Parallax bugfix bør også fungere for ATI brukere (mod er her skyrim. nexusmodsdownloadsfile. phpid16919). Delvis endret kode for SSAO og Indirekte Lighting-blanding for bedre kvalitet, endret metode for beregning av avstandsfaktorer for disse effektene (FadeFogRangeDay, FadeFogRangeNight). Endrede detaljerte forhåndsinnstillinger for skyggekvalitet (-1 er ekstrem, 0 er høy, 1 er midt, 2 er lav) for bedre detaljer. v0.110: Versjonen ligner på 0,103, men med ny skyggeeffekt, bugfix for parallax, optimalisering. Best ytelse med NVidia-kort midlertidig, men ATI-brukere kan også bruke denne versjonen, den har rettelser for feil med 1.5.26.0 patch (sett ForceFakeVideocardtrue). For NVidia-brukere oppretter ikke denne versjonen falsk videokort ENB, så du må omdefinere grafiske alternativer ved spilloppstartingsprogrammet hvis tidligere brukt modifikasjon 0.103 eller tidligere versjon. v0.109: Test beta-versjon for NVidia-kort med stor optimalisering. v0.108: Forenklet versjon med mange effekter fjernet, men ytelsen er veldig høy. v0.106: Optimalisert kode for å gjøre det mindre cpu avhengig. v0.103: Implementert eksperimentell kode for injektor i stedet for standart d3d9 wrapper. Dette kan være nyttig for brukere med Optimus bærbare datamaskiner eller for de som bruker overleggsverktøy som EVGA, Afterburn, D3D Overrider, XFire og andre. Grafiske endringer kommer bare tilbake til SSAO-koden fra versjon 0.099 med mindre oppdatering av indirekte lysintensitet. v0.102: Tatsudoshi: Faste få bugs, det meste arbeidet er gjort for å øke ytelsen (ikke alle ennå). Mange feil av tidligere versjon er fortsatt her, dårlig fikse dem senere. v0.101: Faste bugs av tidligere versjon (minst hva som ser). Lagt til kode for programmerbar ekstern dybdeskarphet-effekt (bare lagt til, men todo). Med ne enbeffectprepass. fx shader-fil kan du gjøre mer enn bare dybdeskarphet, den blir utført før enbeffect. fx og arbeider med hdr-verdier i multipass-modus (opptil 8 pass). Endret standard av eksterne shaders, fjernet ScreenScaleY og ScreenSize erstattet av vektor med 4 verdier. De fleste gamle effekter vil ikke fungere, erstatte dem ScreenScaleY med ScreenSize. z og float ScreenSize med float4 ScreenSize. Økt kvalitet på blomst og fjernet parametere med radius 1 og 2 for det. v0.100: Fjernet parameter CyclicConfigReading (det leser konfigurasjonsfil hvert 5. sekund), fra nå av vil dette bli håndtert ved å trykke på en knapp BACK (kan endres KeyReadConfig). Lagt til nesten all kode fra patchet mitt AntiFREEZE TES Skyrim 0.096, inkludert de fleste av parametrene. FPS limiter implementert, fps counter. Skjermbildeopptak er tilbake, men forskjellig nøkkel tilordnet. SSAO effekt har nå ekstra lite versjon. For å bytte den oppsettparameter UseIndirectLightingfalse i enbseries. ini-filen og start spillet på nytt. Tilleggsverdier for å kontrollere SSAO-avstand i forhold til tåkeavstand. Natt og dagstid er skilt. Egenskaper for tilpasning i enbseries. ini er ferdig, men de er delvis klemmet av grenser i enbeffect. fx, så hvis du ønsker å kontrollere bare ved enbeffect. ini, fjern grensekode i shader (eller vent når det er dårlig å legge ny skygger). Lagt til parametere for SubSurfaceScattering for å redusere belysning i skygger for tegn og stygg tynn linje på dem (spillfeil). Lagt parameter for kontroll av lys fra vinduer, men det påvirker noen fx, for eksempel fryse stave. Lagt ShadowObjectsFix til å bruke skygger fra fjell riktig. Ulike feilrettinger. SSAO arbeider med antialiasing. v0.099: Fast krasj om kvelden. Lagt til paletttekststøtte (enbpalette. bmp, tga, png-filer). Fjernet kode for skjermdumplegging. SSAO deaktivert som standard, aktiver det i enbseries. ini, parameter UseAmbientOcclusiontrue og kontroller at antialiasing ikke er aktivert av spill eller drivere. Ikke testet med andre d3d9.dll-filer, og de støttes ikke nå. v0.098: Implementert kode fra AntiFREEZE patch for å fikse noen spillbugs og øke stabiliteten med dette modet. Lagt til parametere for å kontrollere miljømessig tåke. v0.097: Jeg kommer til å være gal med å fikse spillbugger for å få det til å fungere med ENBSeries, offisielle patcher ødelegger fremgangen min hver gang, så jeg bestemte meg for å slippe lysversjonen. Krasjer av spillet 1.1 skjer veldig ofte (i hvert fall på min PC), de er ikke interne modifikasjonsfeil. Maskinvare antialiasing (multisampling) støttes ikke for øyeblikket, slik at SSAO fungerer riktig, deaktiver antialiasing (msaa). Optimalisering ikke anvendt, samme som i andre første versjoner av ENBSeries, hvis du ønsker å få høyere framerate, slå av SSAO eller redusere kvaliteten på den. Spillet har noen merkelige feil som ikke har blitt løst, for eksempel på innvendige steder, direkte lys aktivert og brukt fra bunnen eller fra siden (søndag, uh), så økende intensitet er ikke bra, bedre å redusere alle andre verdier sammen og øke total lysstyrke i etterbehandling shader enbeffect. fx. Brukere, som allerede har tweaked parametere for GTA 4 versjonen, vil ikke ha mye problemer med denne. Ikke endre SubSurfaceScattering parametere, spillet har feil for tegn og dårlig fikse det når den nyeste offisielle oppdateringen slippes ut (lys tynn linje på huden). opphavsretts kopi 2007-2017 Boris VorontsovLast oppdatert kl 14:17, 9 nov 2015 Lastet opp på 1:19, 3 mars 2012 Se installasjonsmerknadene nedenfor. Har et spørsmål Kontroller kommentarene. Sjansen er at du finner svaret ditt der. Sett før definere HD6VIGNETTE i enbeffect-filen for å deaktivere brevboksen. TV20002100 Bruker SweetFX for fargekontrastjustering og litt sliping. Vær. esp filer er valgfrie, selv om Id anbefaler dem mens du bruker TV2100. Ytelsen kan forbedres ved å justere detaljert skyggekvalitet fra -1 til 1 eller 2. TV1000-oppdatering uten versjonsendring for å fikse manglende SweetFX-mappe 1. Last ned .143 binær fra enbdev. 2. Kopier d3d9SFX til Skyrim-katalogen. 3. Kopier valgt forhåndsinnstilt til Skyrim-katalog (se mappelister). 4. Aktiver enbweather. esp (se Data-mappe) Å DISABLE CINEMA BARS ÅPNE enbeffect. fx IN NOTEPAD OG PUT FØR du definerer HD6VIGNETTE Luma sharpeningSMAAVignette kontroller er plassert i SweetFXsettings Bruk injektor for å bytte nøkkelkoder for skjermbilder, shader oppdatering etc. Last inn plugin-filene i denne rekkefølgen hvis du vil bruke tåkeplugin, som er valgfritt: enbweather ENB Weather - Utvendig tåkeplugin For bruk med .119 binær. Se inkludert README-fil for installasjonsnotater. Alle funksjoner (unntatt indirekte belysning) aktivert som standard. Letterbox satt til 2.20: 1 for å åpne mer av skjermen. Brukere kan deaktivere denne funksjonen hvis de vil. Eksempler på skjermbilder (med gammelt format på 2,35: 1): imguraj78U40 Interiør SSAO har siden blitt forbedret. MERK DENNE VERSIONEN ER IKKE KOMPATIBEL MED COT, RevampedExteriorFog. esp, eller noen andre globale lightingweather mods. Bruk bare. esp-filene som følger med denne forhåndsinnstillingen. Mørkere dungeoninterior belysning mods bør være greit skjønt. Husk også å oppdatere din skyrimprefs. ini for å se slik ut hvis du vil ha himmelbelysning: bTreesReceiveShadows1 bDrawLandShadows1 bShadowsOnGrass1 bDeferredShadows1 iShadowFilter3 (ikke gå høyere) Kreditt: Tapioks Enhanced Shaders --Jawz-- enbweather. esp og ENB Weather - Utvendig Fog Plugin. esp VIKTIGE MERKNADER: For Sky Lighting-funksjonen til .114 Beta til arbeid, må du bruke disse innstillingene i skyrimprefs. ini bShadowsOnGrass1 bDeferredShadows1 iShadowFilter3 (ikke gå høyere) Ellers vil himmelbelysning mislykkes, og oror vil gi feil skygger. TV 2.5 er lik 2,4, men med kontrast og blomstjusteringer. Liten refleksjonseffektivitet til linsen og anamorfisk flare redusert. Bruk med .114 ENB og vedlagt. esp. 2.4 - Eksperimentell integrert Matsos blomsterkode (sjekk ut hans nyeste ENB skyrim. nexusmodsmods19379) med nye innstillinger. Dette er egentlig ikke en ferdig konfigurasjon. Nattene er for lyse og dager har kontrastproblemer. Husk å laste ned ENB .113 og aktiver RevampedExteriorFog. esp før du bruker. Du kan se noen av testbildene her. 2,31 Lagt til en slags tropisk utseende forhåndsinnstilt. Skien er levende, solen er mer intens, blomsten har mer kontrast. Enkel tilpasning til netter (sannsynligvis ikke merkbar). Husk å bruke med .113 wrapper. 2.3 Lagt til ny konfigurasjon for .113 ENB wrapper. Du kan justere solstrålemultiplikatoren til din smak i enbseries. ini, men hvis du setter den for høy, vil skjermbildet bli vasket ut når du satser på solen. Ive har også gjort noen kontrastjusteringer og endret DOF for å være litt mindre intens. Detaljert skygger er nå standard til ultra kvalitet (-1). For å lagre ytelsen, skal du tilbake til 0, 1 eller 2. Husk å laste ned d3d9.dll eller injeksjonen her. 2.21 - Bluer Fog Preset Som jeg, kan noen av dere ha blitt sliten av den gråbrune tåken i den siste konfigurasjonen. Ive endret det for å være mer i tråd med vaniljeinnstillingene - det vil si blå. Vel, minst mer blå enn det var før. Ive har også gjort tilpasninger til SSAO som kan påvirke ytelsen, men bør bidra til å forbedre det smarte utseendet på tidligere iterasjoner. Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke noen form for SMAA eller FXAA i stedet for Multi Sampling. For det første vil det forbedre ytelsen. For det andre vil det tillate spillet å gjengi dybde-teksturer på riktig måte (som tåke, røyk, bjelker, etc.), som har en tendens til å ta på seg et mer ugjennomsiktig utseende når man bruker MSAA. 2.21 Gjorde rettelser til enbseries. ini. Takk går til Boris for å påpeke feilene. 2.2 Innstillinger utgitt for .110. ATI-brukere bør gå her for å få tak i den nyeste d3d9.dll-pakken. Nvidia-brukere kan også oppgradere hvis de vil. Husk å installere RevampedExteriorFog. esp før du spiller. 2.1 Eksperimentelle innstillinger som ligner på 2,0, men med fargejustering (metning nærmere vanilje tone) og kraftigere SSAO. Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke dette med .109 beta d3d9.dll wrapper tilgjengelig her. ATI-brukere bør lese utgivelsesnotatene nøye (SSAO vil ikke fungere for dere, beklager). Disse innstillingene kan også brukes med .102 hvis du foretrekker den versjonen, men .109 ytelsen er mye bedre. Det er noen feil, men de er ikke spillbrett. Se enbdev for flere detaljer. 2.0 - Lysere og mer levende. SSAO, DOF og letterbox aktivert. IL deaktivert siden det er knapt merkbart og bare en dra på ytelse. AF og SMAA-funksjonen er deaktivert som standard. 1. Du må aktivere den medfølgende. esp Revamped Utvendig tåke for å få de riktige bilderesultatene. Takk går til Gargorias for å gjøre Skyrim mer ENB vennlig. 2. Etter forespørsel fra ENBs-skaperen, er ikke lenger binære filer på Nexus tillatt. Så i tillegg til å laste ned forhåndsinnstillingen må du gå her og laste ned v0.102 Tatsudoshi, som vil gi deg den nødvendige d3d9.dll filen. Jeg legger til noen skjermbilder senere. 1.5 - Valgfri kinematisk versjon Mindre fargerik og levende. Overskyet vær er mørkere (noe som påvirker nettene litt). Sepia tone lagt til mute dagtid vær og skygger justert for mer balansert kontrast. 1.41 - Replaces eksperimentell versjon Forbedret SSAO-prøvetaking på tåkeflater (fortsatt behov for arbeid). Dramatisk økning i ytelse. Farger økte litt. Kontrast reduseres litt. Blå tåke, som gjorde fjerne fjell ser fint ut, tonet ned for å forbedre tåkeblandingen. Major overhaling for å løse noen problemer. Skyer er nå lysere, skygger er skarpere og den tåke, mørke følelsen har blitt redusert betydelig. Ive brukte også noen HD6-kode for å gi brukerne en valgfri brevboks-effekt. For å deaktivere det, sett ganske enkelt før definere HD6VIGNETTE i enbeffect-filen. Farger er fortsatt ganske dempet, men ikke så mye som før. Ive har også lagt til noen høyoppløselige bilder med ulike vær - og interiørmiljøer. Viktigst av alt, trenger du ikke lenger å bruke noen mod som spiller med innvendige fogimage mal innstillinger. Du kan deaktivere eventuelle tidligere. esps og interiøret ditt bør se bra ut. Hvis du vil fortsette å bruke dem, kan du også gjøre det. Takk går til HeliosDoubleSix for sin vignettkode og andre forbedringer. 1.2 Valgfri konfigurasjon lagt til. Interiør Fog Remover ikke lenger brukt. Dette modet gir langt bedre resultater i dugneons, noe som gjør dem mye mørkere. Kreditt går til Daos85 for å justere interiørbelysningsmaler. 1.1 - Manglende paletttekstur vil resultere i altfor lyse scener. Rettet opp. Husk å sette bFloatPointRenderTarget og fgamma til 1 i skyrimprefs. ini 1. Sikkerhetskopier eventuelle eksisterende ENB-filer, inkludert d3d9.dll, før du installerer. 2. Spille med lysstyringsskyderen i spillet kan forårsake feil gjengivelse. For å tilbakestille, sett gamma til 1 i skyrimprefs. ini og start spillet. 3. De som bruker ENB-versjoner .112. 113 eller .114, bør bruke FXAA eller SMAA (eller begge deler) for anti-aliasing. Bruke MSAA vil føre til at dybde-teksturer gjengir feil og forårsaker at SSAO vises bak tåke og glød. Du vet at du har dette problemet hvis tåken i fangehullene ser merkelig ut. 3. Vaniljesvannskum kan virke altfor lyst. For å fikse dette, endre disse verdiene i enbseries. ini til verdier mindre enn eller lik 1. En. FIRE IntensityDay1 IntensityNight0.9 4. Hvis skyggene virker for mørke, kontroller om skjermen din bruker noen form for svart nivåjustering eller dynamisk kontrast og slå av disse funksjonene. 5. Hvis visse teksturer ser ekstremt lyse ut (som ved å blåse ut til helt hvit), er det sannsynligvis fordi det er en modded tekstur. 6. For de som opplever gjennomsiktig tåke under visse værforhold. En rask løsning er å øke disse verdiene for SSAO i enbseries. ini SizeScale (Ikke gå over 1) SourceTexturesScale (Ikke gå over 1) Dette vil forbedre hvordan horisontens tåke ser ut, men reduserer ytelsen ganske mye. Alternativt kan du deaktivere SSAO i. ini-filen og aktivere den via drivere i stedet. Dette eliminerer også fjernt tåkeproblemet. Dette gjelder kun brukere som bruker .102 binærfiler. Tåkeproblemer er helt fikset i .110 Takket være Matso for sine DOF-effekter, gir Gargorias for tåkefjerneren og Boris Vorontsov for ENB tilbakemelding. Binære alternativer Binære alternativer er det mest populære tradinginstrumentet på securedoptions-plattformen. Det er uten tvil det enkleste verktøyet for handel, spesielt for nybegynnere. Du kan handle veldig enkelt, i bare tre trinn. Du velger aktiva du vil handle, du angir beløpet du vil investere, og du velger om prisen på eiendelen vil være over eller under ved utløpet. Hvis du velger en utløpsdato som er svært nær nåværende tid, kan transaksjonen ikke bli fullført. I et slikt tilfelle må du velge en senere utløpstid. Denne spesifikke kategorien av alternativer er forskjellig fra de andre med hensyn til utløpstid, da tilgjengelige utløp refererer til samme dag. For eksempel, hvis prisen på gull er for tiden på 1500 dollar per oz, vil den stige eller falle innen 17:00. Handleren kjøper aldri en eiendel, spår bare markedsretningen. En korrekt prediksjon resulterer i en in-the-money handel. Ingen widget funnet med det id. Risikoopplysning: Binær opsjonshandel innebærer betydelig risiko. Vi anbefaler på det sterkeste at du leser vilkårene våre. Selv om risikoen ved handel med binære alternativer er fastsatt for hver enkelt handel, er handelen levende og det er mulig å miste en innledende investering, spesielt hvis en handelsmann velger å plassere hele sin investering til en enkelt handel. Det anbefales sterkt at handelsmenn velger en ordentlig pengehåndteringsstrategi som begrenser de samlede påfølgende handler eller total utestående investeringer. securedoptions Vår nettside eies og drives av: Hill Marketing Ltd, FERNHILLS HOUSE FORESTER CHAMBERS, TODD STREET BURY, MANCHESTER BL9 5BJ Storbritannia. Før du forlater, vil vi gjerne tilby deg en SPESIALBONUS Du er invitert til å kontakte oss nå og bruk verktøy for å dra nytte av den neste gevinstmuligheten.

No comments:

Post a Comment